• Specjalizacja
  • RRCC w mediach
  • Szkolenia otwarte
  • O firmie
  • Kontakt
RR Communication Consulting RR Communication Consulting RR Communication Consulting RR Communication Consulting
  • Specjalizacja
  • RRCC w mediach
  • Szkolenia otwarte
  • O firmie
  • Kontakt

Artykuły

1
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 16 września 2015

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Rzeczpospolita, 16/09/2015 „[…]– Pracownicy powinni znać i na co dzień widzieć swoich menedżerów. Jest to dużo bardziej efektywne niż polityka otwartych drzwi – potwierdza Roman Rostek, [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 25 marca 2015

Poza biurem, ale pod kontrolą

Rzeczpospolita, 24/03/2015 „[…]Kluczowe jest to, by pracownicy widzieli biznesowe uzasadnienie monitoringu. W przeciwnym razie traktują go jako wyraz braku zaufania, co zwiększa ich stres i [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 2 kwietnia 2014

Kto buduje markę firmy?

PRoto.pl, 1/04/2014 „[…]Silna marka nie może być więc zbudowana bez działań, określanych jako internal branding. Jest to proces ukierunkowany do wewnątrz organizacji, dotyczy zachowań [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 5 marca 2014

Gamifikacja – co to, po co, jak działa?

HR Standard, 3/3/2014 „Gamifikacja to jeden z trendów, których według Shela Holtza nie należy ignorować w obszarze komunikacji wewnętrznej w rozpoczynającym się właśnie roku. Podobną prognozę [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 5 marca 2014

Social media dla Igreków

Personel i Zarządzanie, 3/2014 „Dla przedstawicieli pokolenia Y stosowanie mediów społecznościowych w życiu codziennym jest normą. Jedną z istotniejszych kwestii z perspektywy zarządzania [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 23 października 2013

Efekt Pelza czyli o autorytecie kierownika

HR Standard, 9/10/2013 „Na każdym szkoleniu menedżerskim jednym z ciekawszych tematów jest dla uczestników kwestia wykorzystania komunikacji do budowania autorytetu wśród podwładnych. Część [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 9 września 2013

Studenci o social media: pomagają w karierze czy marnują czas?

Social Press, 26/08/2013 „Większość studentów polskich uczelni deklaruje, że korzysta z mediów społecznościowych kilka razy dziennie, często w celu wykonywania obowiązków. Ich zdaniem social [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 23 sierpnia 2013

Facebook w pracy to oczywistość dla pokolenia Y

PRoto.pl, 21/08/2013 „Wśród pokolenia Y, czyli obecnych studentów, powszechne jest przekonanie o konieczności wykorzystywania przez firmy mediów społecznościowych – wynika z badania agencji RR [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 23 sierpnia 2013

Social media in Poland is leading a work-based revolution

simply-communicate.com, 23/08/2013 […]”Social media is on the rise in Poland and this trend won’t stop soon. Maciej Dymalski, reveals new research which shows a country leading social [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
0
By Mateusz Tokarski
w Bez kategorii
Opublikowane 22 sierpnia 2013

Społecznościowi pracownicy

HR Standard, 22/08/2013 „Media społecznościowe powoli zmieniają organizacje. Nie dzieje się to tak szybko, jak się spodziewano kilka lat temu, ale zmiany są nieuniknione – choćby z powodu [...]

CZYTAJ WIĘCEJ
1 2 3 4 5 6 7
strona 1 z 7
© 2017 RR Communication Consulting
  • Polityka prywatności
  • Newsletter
  • Komunikat