Rzeczpospolita, 16/09/2015 „[…]– Pracownicy powinni znać i na co dzień widzieć swoich menedżerów. Jest to dużo bardziej efektywne niż polityka otwartych drzwi – potwierdza Roman Rostek, [...]
Rzeczpospolita, 24/03/2015 „[…]Kluczowe jest to, by pracownicy widzieli biznesowe uzasadnienie monitoringu. W przeciwnym razie traktują go jako wyraz braku zaufania, co zwiększa ich stres i [...]
PRoto.pl, 1/04/2014 „[…]Silna marka nie może być więc zbudowana bez działań, określanych jako internal branding. Jest to proces ukierunkowany do wewnątrz organizacji, dotyczy zachowań [...]
HR Standard, 3/3/2014 „Gamifikacja to jeden z trendów, których według Shela Holtza nie należy ignorować w obszarze komunikacji wewnętrznej w rozpoczynającym się właśnie roku. Podobną prognozę [...]
Personel i Zarządzanie, 3/2014 „Dla przedstawicieli pokolenia Y stosowanie mediów społecznościowych w życiu codziennym jest normą. Jedną z istotniejszych kwestii z perspektywy zarządzania [...]
HR Standard, 9/10/2013 „Na każdym szkoleniu menedżerskim jednym z ciekawszych tematów jest dla uczestników kwestia wykorzystania komunikacji do budowania autorytetu wśród podwładnych. Część [...]
Social Press, 26/08/2013 „Większość studentów polskich uczelni deklaruje, że korzysta z mediów społecznościowych kilka razy dziennie, często w celu wykonywania obowiązków. Ich zdaniem social [...]
PRoto.pl, 21/08/2013 „Wśród pokolenia Y, czyli obecnych studentów, powszechne jest przekonanie o konieczności wykorzystywania przez firmy mediów społecznościowych – wynika z badania agencji RR [...]
simply-communicate.com, 23/08/2013 […]”Social media is on the rise in Poland and this trend won’t stop soon. Maciej Dymalski, reveals new research which shows a country leading social [...]
HR Standard, 22/08/2013 „Media społecznościowe powoli zmieniają organizacje. Nie dzieje się to tak szybko, jak się spodziewano kilka lat temu, ale zmiany są nieuniknione – choćby z powodu [...]