Wykorzystując wiedzę ekspercką z obszaru komunikacji wewnętrznej, wspieramy naszych Klientów w tworzeniu takiego środowiska pracy, w którym pracuje się efektywnie, z silnym poczuciem identyfikacji i satysfakcji. Dlatego, dzięki zaangażowanej kadrze, nasi Klienci mogą osiągać bardzo dobre efekty biznesowe.

O nas

RR Communication Consulting istnieje od 2005 roku. Od tego czasu zrealizowaliśmy wiele projektów badawczych, doradczych i szkoleniowych dla wiodących firm działających w Polsce. Opublikowaliśmy kilkadziesiąt artykułów i raportów z badań.

W ciągu kilkunastu lat działania zbudowaliśmy listę klientów, obejmującą ponad 200 nazw, z czego ponad sto to firmy z listy 500 największych spółek, do tego największe instytucje państwowe i ministerstwa. Mieliśmy przyjemność pracować m. in. dla takich klientów, jak Agros-Nova, Astellas Pharma, Bank Pekao, BGK, BGŻBNP Paribas, BIK, BRE Bank, BZWBK, Carlsberg, Danone, Eurobank, Gedeon Richter, Getin Noble Bank, IKEA, Lasy Państwowe, Marketplanet, Merck, Mondi, NBP, Netia, PEKAES, Pelion, PGNiG, PKN Orlen, Provident Polska, Saint Gobain Isover Polska, Sanofi-Aventis, Schenker, Sente, Tchibo, UPC, ZUS. W naszych szkoleniach otwartych uczestniczyli menedżerowie i specjaliści z kilkuset firm i instytucji.

Praca

Zapraszamy do współpracy osoby dynamiczne i kreatywne, chcące wykorzystać w praktyce swoje zainteresowania i umiejętności z obszaru komunikacji wewnętrznej.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: rekrutacja [at] rrcc.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. W dokumentach prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883)

Zespół

Arkadiusz Haławin – specjalizuje się w obszarze badań i projektowania komunikacji. Posiada doświadczenie w pracy w jednej z wiodących agencji reklamowych w Polsce, gdzie zajmował się obsługą marek w mediach społecznościowych. Ponadto aktywnie angażuje się w działalność naukową, uczestnicząc w konferencjach i projektach z obszaru komunikacji. Ukończył socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim, a także grafikę na Uniwersytecie Społeczno-Humanistycznym (SWPS) we Wrocławiu.

Roman Rostek – założyciel firmy. W ciągu ostatnich kilkunastu lat jako konsultant realizował kilkadziesiąt dużych projektów z obszaru komunikacji wewnętrznej, budowania zaangażowania pracowników i zarządzania zmianami. Jego doświadczenia jako trenera obejmują kilkaset dni szkoleniowych, zrealizowanych dla czołowych firm działających w Polsce. Publikował w wiodących czasopismach w kraju i za granicą. Ukończył Central Connecticut State University (komunikacja organizacyjna) i Uniwersytet Wrocławski (socjologia)