Doskonalenie narzędzi komunikacji wewnętrznej
Czym są narzędzia komunikacji wewnętrznej?
Narzędzia komunikacji wewnętrznej to zespół instrumentów, za pomocą których firmy komunikują się z pracownikami oraz które umożliwiają komunikację między pracownikami. Właściwy zestaw narzędzi komunikacyjnych, dopasowany do potrzeb i specyfiki firmy oraz różnych grup pracowników, jest niezbędnym warunkiem sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji.
Wyzwania
- Jak optymalnie wykorzystywać dostępne narzędzia komunikacji?
- Jak zdiagnozować efektywność stosowanych w firmie narzędzi komunikacyjnych?
- Jak dopasować narzędzia komunikacji do potrzeb i preferencji pracowników?
- Jak stworzyć warunki do dialogu między pracownikami a zarządzającymi?
- Jak wdrożyć nowe narzędzia komunikacji wewnętrznej?
Poprzez jakie działania zapewniamy niezbędne wsparcie?
- Diagnoza efektywności dostępnych narzędzi komunikacyjnych (analiza narzędzi komunikacji wewnętrznej)
- Modyfikacja dostępnych narzędzi komunikacyjnych
- Zbudowanie efektywnego zestawu narzędzi komunikacyjnych (lub całościowo: zbudowanie efektywnego systemu komunikacji wewnętrznej)
- Wdrożenie nowych narzędzi komunikacji wewnętrznej
Co to daje?
Tylko odpowiednio dobrany zestaw narzędzi komunikacyjnych pozwala dotrzeć z informacją do wszystkich grup pracowników oraz zapewnić dialog w organizacji.