Design thinking: Projektowanie efektywnej komunikacji

20 marca 2018 r. Warszawa, Golden Floor Plaza, Al. Jerozolimskie 123A

Każdy menedżer i specjalista, zajmujący się komunikacją wewnętrzną, w znacznej części pracuje projektowo, a także projektuje nowe rozwiązania komunikacyjne. Do tych działań potrzebuje zestawu metod i narzędzi, które sprawią, że praca będzie przebiegać sprawnie, a końcowe efekty użyteczne dla organizacji oraz pracowników – odbiorców tych działań. Design thinking oferuje tu sprawdzone rozwiązania, tworząc pole do innowacyjności.

Sercem design thinking (czyli myślenia projektowego) jest zrozumienie potrzeb odbiorcy w celu zaprojektowania rozwiązań, które koncentrują się wokół tych potrzeb. Podejście takie doskonale pasuje do komunikacji wewnętrznej. Menedżerowie i specjaliści odpowiadający za komunikację mogą korzystać z narzędzi design thinking zarówno wtedy, gdy chcą całościowo podejść do poprawy jakości tego obszaru, jak i wtedy, gdy wdrażają lub usprawniają np. jedno z narzędzi komunikacyjnych.

Zapraszamy na warsztaty, które dostarczą Państwu wiedzy na temat praktycznego zastosowania design thinking do innowacyjnego doskonalenia komunikacji wewnętrznej. Podczas warsztatów zdobędziecie Państwo wiedzę niezbędną do:

  • stosowania procesów i narzędzi design thinking do zarządzania projektami w obszarze komunikacji,
  • odkrywania i definiowania rzeczywistych potrzeb zróżnicowanych grup odbiorców,
  • przeprowadzenia efektywnych warsztatów służących wypracowaniu rozwiązań doskonalących obszar komunikacji,
  • innowacyjnego sposobu projektowania nowych rozwiązań komunikacyjnych dla swojej organizacji.

Ramowy program szkolenia:

  • Design thinking jako metoda projektowa
  • Empatyzacja i definiowanie problemu
  • Generowanie pomysłów
  • Prototypowanie i testowanie rozwiązań komunikacyjnych

Aby otrzymać szczegółowy program warsztatów, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tel: (071) 343 70 13, e-mail: szkolenia@rrcc.pl

Warsztaty są skierowane przede wszystkim do menedżerów i specjalistów odpowiadających za komunikację z działów:

  • komunikacji wewnętrznej,
  • komunikacji korporacyjnej,
  • zarządzania personelem,
  • public relations.

Oferta specjalna: W pakiecie uczestnicy otrzymują również możliwość skorzystania z 1 godziny konsultacji on-line w zakresie szkolenia w ciągu miesiąca po zakończeniu warsztatów.

Warunki uczestnictwa

Aby zadeklarować chęć udziału w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go faksem na numer: (071) 343 70 13, bądź mailem na adres: szkolenia@rrcc.pl

Pobierz formularz zgłoszeniowy:

formularz .pdf
formularz .doc

 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu*:

Płatność do
2 lutego 2018
Płatność do
28 lutego 2018
Płatność po
28 lutego 2018
Liczba
uczestników
z jednej firmy
1 uczestnik 1200 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1350 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1500 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu)
1300 zł/os. (Cena regularna) 1450 zł/os. (Cena regularna) 1600 zł/os. (Cena regularna)
2 lub więcej 1100 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1250 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1400 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu)
1200 zł/os. (Cena regularna) 1350 zł/os. (Cena regularna) 1500 zł/os. (Cena regularna)

*Podane ceny są cenami NETTO. Do cen netto należy doliczyć podatek VAT 23%

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • lunch i przerwy kawowe każdego dnia,
  • materiały drukowane,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • 1 godzinę konsultacji on-line w zakresie szkolenia w ciągu miesiąca po zakończeniu warsztatów.