Internal Branding: Jak budować firmową markę od wewnątrz

22 listopada 2017 r. Warszawa, Hotel Marriott

Żadna firmowa marka nie może być silna, jeśli nie ma mocnych fundamentów wewnątrz organizacji.

Te fundamenty to:

  • zrozumienie specyfiki firmowej marki przez pracowników,
  • identyfikacja z firmą, oparta na akceptacji cech firmowej marki,
  • działanie w zgodzie z tym, co wynika z obietnic, powiązanych z firmową marką.

Internal branding, czyli wzmacnianie firmowej marki wewnątrz firmy, jest procesem realizowanym przede wszystkim poprzez komunikację. Jednak budowanie marki wewnątrz firmy wymaga innych działań, niż budowanie marki na rynku. Działania marketingowe, które sprawdzają się w komunikacji zewnętrznej, niekoniecznie będą dobrze odbierane przez pracowników.

Zapraszamy na warsztaty poświęcone działaniom, które w efektywny sposób pozwalają budować silną markę firmy wewnątrz organizacji. Proponowane Państwu warsztaty pozwolą zdobyć praktyczną wiedzę praktyczną wiedzę z tego obszaru, pozwalającą na:

  • analizę dotychczas realizowanych działań pod kątem ich zgodności z firmową marką
  • projektowanie akcji komunikacyjnych w taki sposób, aby wzmacniały cechy firmowej marki wśród pracowników,
  • zwiększanie poziomu identyfikacji i lojalności pracowników.

Skierowane jest przede wszystkim do:

  • menedżerów odpowiadających za komunikację wewnętrzną,
  • menedżerów odpowiadających za zarządzanie marką firmy / kulturą organizacyjną,
  • menedżerów odpowiadających za zarządzanie zasobami ludzkimi.

Program szkolenia:

  • internal branding jako kluczowe działanie komunikacyjne,
  • diagnozowanie marki firmy w oczach pracowników,
  • projekty wzmacniające firmową markę wewnątrz organizacji.

Aby otrzymać szczegółowy program warsztatów, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tel: (071) 343 70 13, e-mail: szkolenia@rrcc.pl

Warunki uczestnictwa:

Aby zadeklarować chęć udziału w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go faksem na numer: (071) 343 70 13, bądź mailem na adres: szkolenia@rrcc.pl

Pobierz formularz zgłoszeniowy:

formularz .pdf
formularz .doc

Koszt uczestnictwa w szkoleniu*:

Płatność do
22 września
Płatność do
22 października
Płatność po
22 października
Liczba
uczestników
z jednej firmy
1 uczestnik 1300 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1450 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1600 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu)
1400 zł/os. (Cena regularna) 1550 zł/os. (Cena regularna) 1700 zł/os. (Cena regularna)
2 lub więcej 1200 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1350 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu) 1500 zł/os. (Cena specjalna dla subskrybentów Komunikatu)
1300 zł/os. (Cena regularna) 1450 zł/os. (Cena regularna) 1600 zł/os. (Cena regularna)

*Podane ceny są cenami NETTO. Do cen netto należy doliczyć podatek VAT 23%

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • lunch i przerwy kawowe każdego dnia,
  • materiały drukowane,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • 1 godzinę konsultacji on-line w zakresie szkolenia w ciągu miesiąca po zakończeniu warsztatów.